Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren

  • September 8, 2017
  • 9 reacties
  • 935 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement bij Ben verlengd en ik heb een nieuwe simkaart gekregen. Maar ik heb al meerdere keren het simkaartnummer ingetypt maar hij blijft maar aangeven dat hij fout is. Wat kan ik hier tegen doen?

Beste antwoord door Angelique

Hoi Paulien, tof dat je ervoor hebt gekozen om jouw Ben abonnement bij ons te verlengen! Nu snap ik dat jij maar al te graag je nieuwe toestel in gebruik wilt nemen en daarvoor de Ben simkaart wilt activeren.

Het is de vraag of het wel nodig is om de simkaart te activeren. Als jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon past, dan mag je de huidige simkaart blijven gebruiken. De bundels waarvoor jij hebt gekozen tijdens de bestelling zullen vanzelf worden geactiveerd op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt.

Past de huidige simkaart niet, dan zal de nieuwe simkaart geactiveerd moeten worden. Wil jij het simkaartnummer (ICC) doorgeven in het geval dat dit nodig is?

9 reacties

Angelique
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2017
Hoi Paulien, tof dat je ervoor hebt gekozen om jouw Ben abonnement bij ons te verlengen! Nu snap ik dat jij maar al te graag je nieuwe toestel in gebruik wilt nemen en daarvoor de Ben simkaart wilt activeren.

Het is de vraag of het wel nodig is om de simkaart te activeren. Als jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon past, dan mag je de huidige simkaart blijven gebruiken. De bundels waarvoor jij hebt gekozen tijdens de bestelling zullen vanzelf worden geactiveerd op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt.

Past de huidige simkaart niet, dan zal de nieuwe simkaart geactiveerd moeten worden. Wil jij het simkaartnummer (ICC) doorgeven in het geval dat dit nodig is?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • September 14, 2017
Mijn oude simkaart past in mijn nieuwe telefoon dus die ga ik dan gebruiken. Maar nu is mijn mobiel weer teruggestuurd omdat hij het gelijk niet deed toen ik hem binnenkreeg.

Rox
Ben loyaal
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • September 14, 2017
Oh jeetje dat schiet niet op natuurlijk Paulien! Krijg je een nieuw toestel opgestuurd van Websend of wordt de bestelling geannuleerd en ga je een andere telefoon bestellen?

  • Ben nieuw
  • September 13, 2019
Krijg de simkaart niet geactiveerd

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 16, 2019
Hoi @deanjoyce! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de simkaartnummer? Dan zorg ik ervoor dat de simkaart wordt geactiveerd.

  • Ben ontwaakt
  • September 26, 2019
Ik krijg mijn simkaart niet geactiveerd

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 30, 2019
Hoi @gnieuwpoort! Zou je mij de laatste 4 cijfers van je simkaartnummer kunnen doorgeven? Dan maak ik het voor je in orde.

  • Ben ontwaakt
  • September 30, 2019
8413

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 1, 2019
Hoi! Bedankt voor het doorgeven. Helaas kan ik jouw simkaart ook niet activeren. De simkaartnummer klopt namelijk niet. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het gehele simkaartnummer?