Beantwoord

Simkaart activeren

  • 8 September 2017
  • 9 reacties
  • 904 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement bij Ben verlengd en ik heb een nieuwe simkaart gekregen. Maar ik heb al meerdere keren het simkaartnummer ingetypt maar hij blijft maar aangeven dat hij fout is. Wat kan ik hier tegen doen?
icon

Beste antwoord door Angelique 11 September 2017, 09:54

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Paulien, tof dat je ervoor hebt gekozen om jouw Ben abonnement bij ons te verlengen! Nu snap ik dat jij maar al te graag je nieuwe toestel in gebruik wilt nemen en daarvoor de Ben simkaart wilt activeren.

Het is de vraag of het wel nodig is om de simkaart te activeren. Als jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon past, dan mag je de huidige simkaart blijven gebruiken. De bundels waarvoor jij hebt gekozen tijdens de bestelling zullen vanzelf worden geactiveerd op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt.

Past de huidige simkaart niet, dan zal de nieuwe simkaart geactiveerd moeten worden. Wil jij het simkaartnummer (ICC) doorgeven in het geval dat dit nodig is?
Mijn oude simkaart past in mijn nieuwe telefoon dus die ga ik dan gebruiken. Maar nu is mijn mobiel weer teruggestuurd omdat hij het gelijk niet deed toen ik hem binnenkreeg.
Reputatie 7
Badge +7
Oh jeetje dat schiet niet op natuurlijk Paulien! Krijg je een nieuw toestel opgestuurd van Websend of wordt de bestelling geannuleerd en ga je een andere telefoon bestellen?
Krijg de simkaart niet geactiveerd
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @deanjoyce! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de simkaartnummer? Dan zorg ik ervoor dat de simkaart wordt geactiveerd.
Ik krijg mijn simkaart niet geactiveerd
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @gnieuwpoort! Zou je mij de laatste 4 cijfers van je simkaartnummer kunnen doorgeven? Dan maak ik het voor je in orde.
8413
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Bedankt voor het doorgeven. Helaas kan ik jouw simkaart ook niet activeren. De simkaartnummer klopt namelijk niet. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het gehele simkaartnummer?

Reageer