Goedemiddag,
Ik heb afgelopen zondag een abonnement afgesloten bij Ben (met nummerbehoud). ik had eerst alleen prepaid bij KPN. Ik kreeg maandag een nieuwe simkaart van Ben, alleen ik krijg deze niet geactiveerd als ik hem in mijn telefoon stop. Mijn telefoon geeft aan ‘geen service’, en de Ben app geeft ook aan dat activeren niet mogelijk is. Ik zou graag gebruik gaan maken van het abonnement, en hoop dat u mij kunt helpen met activeren!
Antwoord
simkaart activeren lukt niet
Beste antwoord door Romy
Hi Geline! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben. Ik heb dit even voor je nagekeken en zie nog geen nummerbehoud terug. Ik denk dat er iets mis is gegaan. Je kunt nummerbehoud achteraf nog aanvragen zodat jouw nummer zo snel mogelijk wordt overgenomen. Tot die tijd kan ik eventueel jouw tijdelijk nummer activeren als je dat fijn vindt. Dan kun je direct gebruik maken van het abonnement met het nummer dat vermeldt staat op de simkaart. Laat me even weten of je dit wilt. Ik wens je alvast een fijn weekend!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
