Beantwoord

simkaart activeren lukt niet

  • 3 July 2019
  • 3 reacties
  • 351 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb afgelopen zondag een abonnement afgesloten bij Ben (met nummerbehoud). ik had eerst alleen prepaid bij KPN. Ik kreeg maandag een nieuwe simkaart van Ben, alleen ik krijg deze niet geactiveerd als ik hem in mijn telefoon stop. Mijn telefoon geeft aan ‘geen service’, en de Ben app geeft ook aan dat activeren niet mogelijk is. Ik zou graag gebruik gaan maken van het abonnement, en hoop dat u mij kunt helpen met activeren!
icon

Beste antwoord door Romy 5 July 2019, 11:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Geline! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben. Ik heb dit even voor je nagekeken en zie nog geen nummerbehoud terug. Ik denk dat er iets mis is gegaan. Je kunt nummerbehoud achteraf nog aanvragen zodat jouw nummer zo snel mogelijk wordt overgenomen. Tot die tijd kan ik eventueel jouw tijdelijk nummer activeren als je dat fijn vindt. Dan kun je direct gebruik maken van het abonnement met het nummer dat vermeldt staat op de simkaart. Laat me even weten of je dit wilt. Ik wens je alvast een fijn weekend!
Hoi Romy, bedankt voor de reactie! Ik heb telefonisch even contact opgenomen, en alles is nu geregeld! Ik kan nu mijn abonnement gebruiken zonder nummerbehoud. Fijn weekend!
Reputatie 5
Badge +9

Ah, wat fijn om te horen dat alles helemaal goed geregeld is! Ik wens je alvast ontzettend veel plezier met je abonnement en een mooi weekend! Mocht je nog eens ergens tegen aan lopen kun je altijd contact met me opnemen. Hier  zie je de gehele openingstijden van de klantenservice.

Reageer