Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren lukt niet via IkBen

  • June 12, 2019
  • 5 reacties
  • 515 keer bekeken

Laurarual_laurarual
Beste Ben,
Omdat mijn telefoon is gestolen, heb ik mijn oude SIMkaart geblokkeerd en een nieuwe besteld. Helaas kan ik de SIM kaart niet activeren. Bij mijn eigen inlogpagina van BEN krijg ik de melding "Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren." Kunnen jullie helpen? Alvast bedankt!
Laura

Beste antwoord door Merve

Hoi Laura! Ik heb de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je kunt nu zelf je simkaart activeren via de Ben app of de Ik Ben pagina.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 13, 2019
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Laurarual_laurarual
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Super fijn, dankjewel! Ik heb je een privébericht gestuurd!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 14, 2019
Hoi Laura! Ik heb de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je kunt nu zelf je simkaart activeren via de Ben app of de Ik Ben pagina.

Laurarual_laurarual
Super, dankjewel!!!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 17, 2019
Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag😀