Beste Ben,
Omdat mijn telefoon is gestolen, heb ik mijn oude SIMkaart geblokkeerd en een nieuwe besteld. Helaas kan ik de SIM kaart niet activeren. Bij mijn eigen inlogpagina van BEN krijg ik de melding "Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren." Kunnen jullie helpen? Alvast bedankt!
Laura
Bladzijde 1 / 1
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Super fijn, dankjewel! Ik heb je een privébericht gestuurd!
Hoi Laura! Ik heb de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je kunt nu zelf je simkaart activeren via de Ben app of de Ik Ben pagina.
Super, dankjewel!!!
Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.