Skip to main content
Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

  • April 25, 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Mijn simkaart is door Ben geblokkeerd.

Ik was in het buitenland en heb kosten buiten de bundel gemaakt. Deze kosten zijn opgelopen en nu heeft ben mijn simkaart geblokkeerd. Ik ben nu terug in Nederland en kan ik niet bellen of gebeld worden.

Wat moet ik dit doen om de simkaart te laten deblokkeren want ik heb tenslotte een bundel binnen de EU.

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemiddag ​@Rachid1974  Wat balen van die extra kosten zeg!  Je kan het voorschot betalen zodat de blokkade verwijderd wordt. In de mail die jij ontvangen hebt staat uitgelegd wat je dit precies kan doen. Zet jouw telefoon helemaal uit en weer aan en kijk of jij in Nederland weer kan bellen en internetten uit je bundel. Bel ons anders via 0900 0401405. Wij helpen graag! www.ben.nl/service/contact

3 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Goedemiddag ​@Rachid1974  Wat balen van die extra kosten zeg!  Je kan het voorschot betalen zodat de blokkade verwijderd wordt. In de mail die jij ontvangen hebt staat uitgelegd wat je dit precies kan doen. Zet jouw telefoon helemaal uit en weer aan en kijk of jij in Nederland weer kan bellen en internetten uit je bundel. Bel ons anders via 0900 0401405. Wij helpen graag! www.ben.nl/service/contact


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 28, 2025

Goedenavond, Voorschot had ik vrijdag j.l. betaald maar mijn simkaart is nog steeds geblokkeerd. Mijn telefoon uitgezet en aan maar nog steeds krijg ik als melding dat mijn sim niet is aangesloten. 09000401405 nummer bellen lukt dus ook niet.


Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Rachid1974   Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊