Beantwoord

Simkaart kapot

  • 22 July 2023
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedendag,

 

Mijn simkaart is kapot. Werkt ook niet in andere telefoons.

Ik kan wel een vervangende bestellen, maar dat kost me €. 10,-?

Dit probleem van een niet werkende simkaart is niet van mij afkomstig.

 

Graag ontvang ik kosteloos een nieuwe. Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Fatima 24 July 2023, 13:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

goedemiddag @BigFoot21   Wat ontzettend balen dat jouw simkaart opeens defect is. Dat is alles behalve handig natuurlijk. Ik kijk met jou mee. Kan je mij jouw achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer sturen via een privebericht?   Hartelijk dank alvast. Je mag mij ook berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via Messenger en/of Twitter mocht het via dit kanaal iets te lang duren. 

Goedendag,

 

Ik heb inmiddels online maar alvast een nieuwe besteld anders duurde het te lang.

Alleen wil ik wel graag dat dit vergoed wordt. Dat zou mooi wezen.

Hoe kunnen we dat regelen? Hoor het wel even.

 

Met vriendelijke groet.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @BigFoot21   Slim van je om alvast die vervangende simkaart online via jouw Ik Ben te bestellen. 👍🏼 Als jij mij via een privebericht jouw gegevens  (zie hierboven) stuurt wil ik die 10 euro graag voor jou compenseren. 

@Fatima heb je een privebericht verstuurd.

alvast bedankt voor zover.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi  @BigFoot21  Jouw gegevens heb ik via een privebericht van jou mogen ontvangen, bedankt hiervoor.  🙏 Ik heb de kosten van de simkaart voor je gecompensserd.  De verrekening van 10 euro zie jij terug op de factuur over juli welke in augustus pas verschijnt. Nog een hele mooie dag verder.

Reageer