Skip to main content
Antwoord

simkaart niet geregistreerd

  • September 15, 2020
  • 2 reacties
  • 705 keer bekeken

DavidVoskuil

Mijn abonnement zou ingaan op 15 9 2020 maar hij zegt sim niet geregistreerd 

 

Beste antwoord door Jolijn

Hoi David!

Jammer dat ik geen reactie van je heb mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal een oplossing hebt gevonden. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven, maar mocht je nog vragen hebben hierover sta ik nog steeds voor je klaar.

2 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • September 16, 2020

Goedemorgen @DavidVoskuil!

Ik help je graag verder met de start van je nieuwe abonnement. Zou je mij hiervoor via dit profiel een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum  en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan duik ik hier graag verder in.


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • September 24, 2020

Hoi David!

Jammer dat ik geen reactie van je heb mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal een oplossing hebt gevonden. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven, maar mocht je nog vragen hebben hierover sta ik nog steeds voor je klaar.