Hoi Ben,
Ik heb na bericht dat mijn nieuwe simkaart actief is, zojuist mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon geplaatst. Hij wordt echter niet herkend; er wordt niet om een pin gevraagd en mijn telefoon geeft aan dat er geen simkaart is geplaatst.
Mijn oude simkaart (van andere provider) wordt nog wel herkend, maar is sinds vandaag niet meer actief.
Heb de sim ook in een andere (simlockvrije) telefoon geprobeerd. Ook daar wordt hij niet herkend.
Ik zou graag met spoed een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben nu nl onbereikbaar.
Vriendelijke groeten,
Antwoord
Simkaart niet herkend
Beste antwoord door Angelique
Bedankt voor het nakijken, Tom! Ik denk dat er niets anders op zit dan jou kosteloos een nieuwe simkaart toe te sturen. Direct heb ik een simkaart voor je aangevraagd! Binnen 3-5 werkdagen ontvang je de vervangende simkaart in huis (afhankelijk van de drukte bij PostNL). Als je de simkaart in huis hebt, dan zou je deze nog wel even moeten activeren. Hoe dat in zijn werk gaat lees je in de brief die je bij de vervangende simkaart krijgt. Kom je er zelf niet uit? Dan kan je mij ook altijd een berichtje sturen zodat ik je verder kan helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
