Beantwoord

simkaart niet ontvangen

  • 29 februari 2020
  • 1 reactie
  • 264 keer bekeken

Hallo,

ik ben maandag mijn telefoon verloren. Nu heb ik dinsdagavond mijn simkaart geblokkeerd en een vervangende simkaart aangevraagd, deze zou volgens ben tussen woensdag en vrijdag worden geleverd.

ik heb alleen nog niks ontvangen, iemand hier ervaring mee?

icon

Beste antwoord door Merve 2 maart 2020, 12:48

Hoi Willem! De simkaart is op 26-2 verstuurd. Wij houden altijd 5 werkdagen aan omdat het onderweg wel eens mis kan gaan of het kan langer duren dan gewoonlijk. Mijn collega heeft op zaterdag opnieuw een vervangende simkaart voor je besteld. Ik adviseer je om weer 5 werkdagen aan te houden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Willem! De simkaart is op 26-2 verstuurd. Wij houden altijd 5 werkdagen aan omdat het onderweg wel eens mis kan gaan of het kan langer duren dan gewoonlijk. Mijn collega heeft op zaterdag opnieuw een vervangende simkaart voor je besteld. Ik adviseer je om weer 5 werkdagen aan te houden.

Reageer