Beantwoord

simkaart nog niet geactiveerd

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 467 keer bekeken

Op 7 februari heb ik mijn nieuw toestel gekregen en zou mijn abonnement ingaan. Ik heb tijdens het kiezen van mijn abonnement voor nummerbehoud gekozen, helaas heb ik het niet kunnen activeren m.b.v een sms-code. Later heb ik toch besloten om het nieuwe nummer en sim van Ben te gebruiken, omdat het andere nummer toch niet geactiveerd is. Op mijn Ben omgeving staat dat mijn simkaart nog niet geactiveerd is. Wat is de reden hiervoor of en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt ;)

icon

Beste antwoord door Romy 12 February 2020, 10:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hoi! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten! Wanneer je kiest voor nummerbehoud wachten wij altijd op het verzoek. Omdat je deze niet in orde hebt gemaakt gebeurd er niks met de simkaart tot je het verzoek indiend. Dit doen we zodat je geen dubbele kosten maakt! Ik heb het tijdelijk nummer voor je geactiveerd (het nummer op de Ben simkaart). Deze kan je vanaf nu gebruiken! Let er wel op dat je nu zelf jouw eigen abonnement moet opzeggen.

Bedankt voor uw snelle reactie!

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan Benjamin, is de simkaart intussen geactiveerd? Ik wens je veel plezier met het abonnement!

Reageer