Skip to main content
Hoi Ben,



sinds vanmiddag geeft mijn mobiel (Iphone 6S) aan dat mijn simkaart ongeldig is. Ik heb verder geen melding ontvangen dat deze geblokkeerd /een PUKcode nodig was.

Na de stappen van het internet gevolgd te hebben ben ik nu helaas bij de laatste stap aangekomen : contact opnemen met jullie. Kortom niks werkte (denk aan uit en aanzetten mobiel, sim opnieuw erin doen, en er zijn geen nieuwe updates o.i.d. beschikbaar) ...



Weten jullie of er iets aan de hand is met mijn simkaart?

Hopelijk is het snel te verhelpen!



Groetjes Anna
Hi Anna,



Inmiddels heb je al contact opgenomen via de chat. Mijn collega heeft je geadviseerd om de simkaart in een ander toestel te proberen. Is het nog gelukt?
Vandaag inderdaad nog mijn simkaart in een ander toestel gedaan, maar helaas werkte deze daarin ook niet. Het ligt dus niet aan mijn mobiel, maar aan de simkaart.



Zou ik van jullie een nieuwe simkaart mogen? Of wat is nu handig?





Groetjes Anna
Hi Anna. Ik heb je kosteloos een simkaart verstuurd. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!

Reageer