Beantwoord

Simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon

  • 31 juli 2019
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Hallo, ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft en zojuist mijn abonnement aangepast met meer belminuten en internet erbij, met de bedoeling dat ik dan ook een nieuwe simkaart ontvang. Ik krijg nu een mail dat ik mijn huidige simkaart behoud en dat ik al een 3-in-1 simkaart heb en ik die dus kan aanpassen. Maar ik heb helemaal geen 3-in-1 simkaart, hij is te groot, kan hem niet verkleinen en past dus niet in nieuwe telefoon. Kunnen jullie mij alsnog een nieuwe simkaart opsturen alsjeblieft (zonder dat ik daar ook extra kosten voor betaal?). Ik hoor graag van jullie, groeten van Jacqueline
icon

Beste antwoord door Romy 1 augustus 2019, 11:06

Hi @mija. Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt! Ik heb de simkaart voor je aangevraagd. Ik hoop dat je hem morgen in de bus hebt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi @mija. Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt! Ik heb de simkaart voor je aangevraagd. Ik hoop dat je hem morgen in de bus hebt!
Super! En morgen al in huis, dat is snel! Dankjewel voor je bericht!
Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan! Ik hoop morgen. Anders wordt het iets later, maar laten we positief blijven haha. Ik wens je een fijne dag!

Reageer