Dag,
Ik heb twee maanden geleden een simkaart + abbo aangeschaft maar de simkaart heeft tot nu toe nog nooit gewerkt. Ik zie nu toevallig dat de status van de simkaart “suspend” is en gok dat het daarmee te maken heeft. Wat kan ik hieraan doen en wat deed ik mogelijk fout?
Antwoord
Simkaart status "Suspend"
Beste antwoord door Shaira
Bedankt voor het versturen van de gegevens
Ik ben er direct ingedoken en ik zie dat je jouw nummerbehoud verzoek niet afgerond hebt. Via je persoonlijke Ik Ben omgeving kun je dit alsnog in orde maken. Ik houd vervolgens op de hoogte via e-mail over de voortgang van je nummerbehoud aanvraag. Wanneer je geen nummerbehoud aanvraagt, zal je abonnement 120 dagen na het afleveren van je bestelling automatisch worden geactiveerd..
Als je hulp kunt gebruiken bij je nummerbehoud aanvraag wil ik je vragen de klantenservice te contacteren voor een snellere afhandeling ![]()
Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.