Beantwoord

Simkaart status suspend na activeren

  • 10 March 2018
  • 5 reacties
  • 844 keer bekeken

Hallo ,ik ben vorige week mijn telefoon kwijtgeraakt en toen heb ik mijn sim geblokkeerd en toen heb ik een nieuwe telefon besteld en nieuwe sim met nummerbehoud en de nieuwe sim werkt nog niet ookal is die al wel geactiveerd hij geeft bij pin-puk code dat simkaart suspended is is het mogelijk dit te fixen? 🙂
icon

Beste antwoord door Angelique 10 March 2018, 13:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Boris, natuurlijk help ik jou hier graag bij! Ik zag inderdaad terug dat de simkaart nog geblokkeerd stond. De blokkade heb ik direct verwijderd. Als jij je toestel herstart met daarin de nieuwe simkaart, dan kun jij je abonnement weer gebruiken 😃 Laat je mij weten of het is gelukt?
Hallo, mijn abbonement doet het weer! Dank je wel!
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen, Boris! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe 😃

Hallo , ik heb een zelfde probleem. ik had eerder een abbonement bij lebara. Daar heb ik de sim gevkokkeerd. Toen heb ik een nieuwe sim met nummerbehoud besteld en de nieuwe sim werkt nog niet ookal is die al wel geactiveerd hij geeft bij pin-puk code dat simkaart suspended is is het mogelijk dit te fixen? 

Ledwsn

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Ledwan! Ik heb je geholpen in dit topic

Reageer