Beantwoord

Simkaart suspend

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Ik ben mijn oude telefoon verloren en had dus mijn simkaart geblokkeerd maar ik heb nu een nieuwe telefoon+ simkaart maar hij is nog steeds geblokkeerd na het activeren van de simkaart

icon

Beste antwoord door Shaira 4 December 2023, 10:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

HI @Marnick, bedankt voor het openen van dit topic.

Je zult dan eerst je simkaart moeten deblokkeren via de klantenservice of bij mij stuur mij in een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer.

Om dit voor je te kunnen regelen, moet ik nog een extra controle uitvoeren. Zou je drie van de volgende vragen willen beantwoorden?

- Geef aan bij welk verkooppunt je je toestel/contract hebt aangeschaft. 
- Merk en type toestel
- Noem een telefoonnummer waar je veel naar belt. 
- Noem het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur. 
- Noem je klantnummer of BSCS-nummer. 
- Noem je legitimatie type en nummer. 
- Noem de exacte bundels die je afneemt in het Ben abonnement: 
Ik hoor graag van je! 

Reageer