Beantwoord

simkaart werkt niet

  • 9 November 2022
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Beste ben,

 

Mijn simkaart werkt niet. 

Ik heb alles al geprobeerd opnieuw starten van het mobiel tot aan en uit klikken.

Wat nu?

icon

Beste antwoord door Shaira 10 November 2022, 14:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hi @dhrbazzat, bedankt voor het openen van dit topic.

Dit is afhankelijk van het type simkaart die je hebt besteld.

Heb je een nieuw abonnement besteld en hierbij aangegeven nummerbehoud te willen? De simkaart wordt dan geactiveerd zodra je nummer succesvol overgezet is. 

Je ontvangt per e-mail een overstapdatum.

Als je jouw nummerbehoud verzoek nog niet afgerond hebt en dus nog geen mail ontvangen hebt vind je de instructie hierover terug in de bevestigingsmail van je bestelling.

 

Als je een vervangende simkaart besteld hebt voor een lopend Ben abonnement dien je deze eerst vanuit je IkBen omgeving te activeren. Als je jouw abonnement vanwege verlies/diefstal geblokkeerd hebt moet deze blokkade er ook afgehaald worden. Dit kan je doen door te bellen met mijn klantenservice zij helpen je daar dan graag bij. 

Reageer