Skip to main content
Antwoord

Simkaart werkt niet/doet niks

  • December 17, 2019
  • 3 reacties
  • 551 keer bekeken

Ik zou mijn simkaart vanaf 16 december kunnen gebruiken en hij is ook geactiveerd vanaf toen volgen Ben. Echter doet hij niks, ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen en zit nu opgescheept met alleen wifi… bij netwerkoperators automatisch selecteren staat er kan niet verbinden probeer opnieuw. Bij simkaartbeheer staat wel Ben NL / Onbekend. Ik hoop op een snelle oplossing

Groeten,

Dion

Beste antwoord door Romy

Hi! We hebben nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

3 reacties

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 18, 2019

Nog altijd niks, en klantenservice niet te bereiken na werk.....


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 19, 2019

Hi @blink182_dion! Wat onhandig dat je ons niet kon bereiken. Ik zie dat je vanochtend contact had gehad met mijn collega. Is het inmiddels opgelost?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Hi! We hebben nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!