Skip to main content
Antwoord

Simkaart werkt niet goed meer

  • September 26, 2019
  • 23 reacties
  • 1986 keer bekeken

Hallo,

Mijn Ben simkaart werkt niet goed in mijn iPhone 11. Na een tijdje geeft het toestel aan dat er geen simkaart in zit. Andere simkaarten werken wel in het toestel.

Ik denk dat dit probleem aan de simkaart ligt, zou u mij een nieuwe kunnen sturen?

Mvg,
Gijs

Beste antwoord door Romy

Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!

23 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 30, 2019
Hoi Gijs! Wat jammer dat je niet kunt genieten van je splinternieuwe iPhone. De simkaart van Ben is ook niet zo oud. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 1, 2019
Hoi Gijs! Wat jammer dat je niet kunt genieten van je splinternieuwe iPhone. De simkaart van Ben is ook niet zo oud. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen?
Hoi Merve,
Ik heb het geprobeerd in mijn oude Samsung A5 2017, hier werkt hij helaas ook niet in. Heeft u mogelijk nog meer oplossingen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2019
Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 3, 2019
Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!
Super! Bedankt voor de goeie service!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 7, 2019
Graag gedaan 🙂

remundo
  • Ben nieuwsgierig
  • November 23, 2019

Goedemorgen mensen van Ben,

mijn simkaart heeft hetzelfde probleem! Ik heb de simkaart ook geprobeerd in twee andere telefoons, een Samsung en een andere iphone.

De simkaart viel de afgelopen weken al eerder uit, maar dan kreeg het weer werkend. Nu niet meer!

Zouden jullie mij ook een nieuwe simkaart kunnen sturen?

alvast bedankt,

Remi


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • November 25, 2019

Hi Remi, jeetje dat is echt balen! Ik heb je een simkaart verzonden!


remundo
  • Ben nieuwsgierig
  • November 28, 2019

Dankjewel Romy!

Remi


Meijer
  • Ben op dreef
  • December 24, 2019

Ik hoop dat ik hier goed zit, ervaar namelijk hetzelfde probleem. Dacht eerst dat het aan mijn verouderde mobiel lag aangezien de simkaart soms wel en soms niet werkte (gevonden werd) terwijl ik 'm nooit verplaatste, maar zojuist 'n gloednieuwe mobiel gekocht en daar werkt die ook niet :(


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 30, 2019

Hi! Wat vervelend dat je problemen ervaart met de simkaart. Zou je mij in een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.


Meijer
  • Ben op dreef
  • January 1, 2020

Hi! Wat vervelend dat je problemen ervaart met de simkaart. Zou je mij in een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.

Heb ik geprobeerd, maar geeft aan niet te kunnen tenzij jij mij volgt...?

 

Update: is gelukt, pvm verstuurd


Meijer
  • Ben op dreef
  • January 2, 2020

Ik heb meerdere priveberichten toegestuurd met alle gevraagde info. Wat is gebruikelijke tijd voordat reactie volgt?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 3, 2020

Hi Meijer! Ik zie nog geen privé bericht terug. Heb je het gedaan door op de link te klikken die mijn collega heeft verzonden? Ik denk dat je het naar haar privé account hebt verzonden dan.


  • Ben nieuwsgierig
  • February 13, 2020

Hi Romy,

Ik heb hetzelfde probleem! Mijn simkaart begon steeds slechter te werken. Na verloop van tijd ben ik mn service volledig verloren. Ik heb andere simkaarten in mijn telefoon geprobeerd en deze werken allemaal. Verder werkt mijn simkaart niet in andere telefoons die wel goed simkaarten kunnen herkennen. Zou u mij ook een nieuwe op kunnen sturen?

 

Met vriendelijke groet,

Wessel


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 14, 2020

Hi wvrijmoeth! Goed dat je contact opneemt! Dat is niet fijn, krijg je toevallig ook een mogelijkheid om de pincode in te voeren wanneer je de simkaart plaatst of iets van een melding? Zo ja, wat krijg je dan? Werkt een andere simkaart wel in jouw toestel? Ik hoor graag van je!


  • Ben nieuwsgierig
  • February 14, 2020

Hoi Romy,

Bedankt voor je snelle reactie. In 1 telefoon werd de simkaart niet herkend. In twee andere (nieuwer telefoons) werd de simkaart herkend en kon ik wel mijn pincode intoetsen, maar heb ik vervolgens geen service (Mijn pincode klopt ook gewoon bij intoetsen). Met twee andere Ben simkaarten van familie en vrienden heb ik met mijn eigen toestel wel bereik op dezelfde plek. Kortom, toestel werkt naar behoren, simkaart werkt niet meer in verschillende telefoons (soms wel herkend, soms niet, maar sowieso geen service).

Groeten, Wessel


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 14, 2020

Hi Wessel! Bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart verzonden. Ik hoop dat je deze snel binnen hebt! Een fijn weekend alvast :blush:


  • Ben nieuwsgierig
  • February 14, 2020

Beste Romy,

Fijn dat een kapotte simkaart kosteloos vervangen kan worden! Pluspunten voor jullie organisatie. Ik zie hem wel verschijnen!

Groeten, Wessel


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 18, 2020

Hi Wessel, graag gedaan! Bedankt voor het compliment, heeft het verschil mogen maken? :)


  • Ben nieuwsgierig
  • February 20, 2020

Hoi Romy! Ik wacht nog geduldig op de simkaart. Tot zoverre hop ik nog van WiFi punt naar WiFi punt. Ik verwacht hem snel, want het kon 3-5 werkdagen duren. 
 

groeten, Wessel


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 20, 2020

Hi Wessel. Jeetje, wat onhandig dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen. Normaal gesproken leveren wij de simkaart altijd binnen 1-2 werkdagen, maar in het uiterste geval kan dit 5 werkdagen in beslag nemen. Neem vooral contact met me op wanneer je deze morgen nog niet hebt ontvangen dan ga ik er voor je achteraan! Sorry dat je al zo lang aan het wachten bent. :disappointed_relieved:


  • Ben ontwaakt
  • April 3, 2020

Hoi,

Ook hier een nieuwe Samsung (2 mnd oud) met een nieuwe simkaart (idem) die steeds opnieuw niet herkend wordt waardoor niet-functionele telefoon sinds twee dagen.

Hoor graag wat er aan te doen is!

Alvast dank.
 

 


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • April 6, 2020

Hi Mari10. Dat is natuurlijk niet handig! Werkt een andere simkaart wel in jouw toestel?