Beantwoord

Simkaart werkt niet goed meer

  • 26 september 2019
  • 5 reacties
  • 413 keer bekeken

Hallo,

Mijn Ben simkaart werkt niet goed in mijn iPhone 11. Na een tijdje geeft het toestel aan dat er geen simkaart in zit. Andere simkaarten werken wel in het toestel.

Ik denk dat dit probleem aan de simkaart ligt, zou u mij een nieuwe kunnen sturen?

Mvg,
Gijs
icon

Beste antwoord door Romy 3 oktober 2019, 08:28

Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi Gijs! Wat jammer dat je niet kunt genieten van je splinternieuwe iPhone. De simkaart van Ben is ook niet zo oud. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen?
Hoi Gijs! Wat jammer dat je niet kunt genieten van je splinternieuwe iPhone. De simkaart van Ben is ook niet zo oud. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen?
Hoi Merve,
Ik heb het geprobeerd in mijn oude Samsung A5 2017, hier werkt hij helaas ook niet in. Heeft u mogelijk nog meer oplossingen?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!
Hi Gijs! Goed dat je dat al geprobeerd hebt. Ik heb je kosteloos een nieuwe sim opgestuurd!
Super! Bedankt voor de goeie service!
Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan 🙂

Reageer