Van het ene op het andere moment wordt mijn simkaart niet meer herkend in mijn telefoon.
Ik heb de simkaart in een andere telefoon geprobeerd en ook daar wordt hij niet herkend.
In beide telefoons werken andere simkaarten wel, dit heb ik geprobeerd.
Het ligt dus niet aan de telefoon maar aan de simkaart.
Kunnen jullie mij helpen? Ik ben nu namelijk niet bereikbaar.
Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
A. Zijlstra
Mijn simkaart wordt sinds gisterenmiddag niet meer herkent door de telefoon heb hem ook in andere telefoons getest en daar deed hij het ook niet.
Ik verwacht dat hij stuk is. Groetjes yvonne
Goedemiddag Yvonne. Bedankt voor jouw berichtje. Zou je mij ook via een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer kunnen versturen? Dan kan ik even met je meekijken!
Goedemorgen
Ik heb je gegevens ontvangen en ik zie dat je ook via de dekkingskaart een melding had gemaakt van je problemen. Aan de hand van al deze informatie verwacht ik inderdaad ook dat er een defect zit in jouw simkaart. Ik zal daarom een nieuwe simkaart jouw kant op sturen. Deze krijg je binnen enkele werkdagen thuis. Je krijgt zometeen via de e-mail een bevestiging van deze aanvraag. Mocht je nog andere vragen hebben voor mij, sta ik voor je klaar!
Oke dank je wel voor je reactie
Graag gedaan, Yvonne! Ik zal dit topic voor nu afsluiten. Ik wens je een fijne dag toe.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.