Skip to main content
Beantwoord

Slechte levering simkaart

  • 21 oktober 2022
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Mijn telefoon is recent gestolen en toen heb ik natuurlijk direct mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe bestelt. Nu is de levertijd van een vervangende simkaart 3 werkdagen en dat is echt enorm vervelend omdat ik dan 3 dagen niet bij mijn PayPal en ING kan, omdat ik daar een sms-vertificatie voor nodig heb. Mijn betaalpassen zijn ook geblokkeerd, samen met app van ING. Dus ik leef nu op contant geld dat ook opraakt en ik vind dit echt niet fijn.

Beste antwoord door Merve

Hoi Lisa, leuk dat je er bent. Ik snap dat je snel bereikbaar wilt zijn. Via de community krijg je niet zo snel antwoord. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice. Heb je de simkaart inmiddels ontvangen?

Bekijk origineel

2 reacties

Update; op de 3e en laatste werkdag waar het op zou geleverd moeten worden nog steeds niks gekregen.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 24 oktober 2022

Hoi Lisa, leuk dat je er bent. Ik snap dat je snel bereikbaar wilt zijn. Via de community krijg je niet zo snel antwoord. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice. Heb je de simkaart inmiddels ontvangen?


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen