Skip to main content
Beantwoord

Smkaart status suspend

• 28 september 2024
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

• Ben een ijsbreker

Sinds vanmiddag is mijn simkaart opeens op suspend gezet en kan ik helemaal niks meer.

Heb de stappen gevolgd die in de mail stonden, zoals backups maken en telefoon terug zetten naar fabrieks instellingen. Hierdoor alleen maar meer problemen door gekregen, maar mijn simkaart staat nog steeds op suspend.

Weet of kan iemand hier iets mee?

Beste antwoord door Fatima

Hoi @Fab  Goed van jou om alles weer terug te zeten naar de fabrieksinstellingen zodat de malware er helemaal af is. 👍🏼  Jij mag in dit geval contact opnemen via www.ben.nl/service/contact zodat onze klantenservice snel die blokkade van de aansluiting er weer af kan halen. Dan werkt de simkaart pas weer namelijk. Tot snel! 

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • Antwoord
  • 30 september 2024

Hoi @Fab  Goed van jou om alles weer terug te zeten naar de fabrieksinstellingen zodat de malware er helemaal af is. 👍🏼  Jij mag in dit geval contact opnemen via www.ben.nl/service/contact zodat onze klantenservice snel die blokkade van de aansluiting er weer af kan halen. Dan werkt de simkaart pas weer namelijk. Tot snel! 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen