Sinds vanmiddag is mijn simkaart opeens op suspend gezet en kan ik helemaal niks meer.
Heb de stappen gevolgd die in de mail stonden, zoals backups maken en telefoon terug zetten naar fabrieks instellingen. Hierdoor alleen maar meer problemen door gekregen, maar mijn simkaart staat nog steeds op suspend.
Weet of kan iemand hier iets mee?
Beste antwoord door Fatima
Hoi @Fab Goed van jou om alles weer terug te zeten naar de fabrieksinstellingen zodat de malware er helemaal af is. 👍🏼 Jij mag in dit geval contact opnemen via www.ben.nl/service/contact zodat onze klantenservice snel die blokkade van de aansluiting er weer af kan halen. Dan werkt de simkaart pas weer namelijk. Tot snel!
Hoi @Fab Goed van jou om alles weer terug te zeten naar de fabrieksinstellingen zodat de malware er helemaal af is. 👍🏼 Jij mag in dit geval contact opnemen via www.ben.nl/service/contact zodat onze klantenservice snel die blokkade van de aansluiting er weer af kan halen. Dan werkt de simkaart pas weer namelijk. Tot snel!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.