Skip to main content
Beantwoord

Status van mijn bestelling

  • 19 februari 2019
  • 3 reacties
  • 307 keer bekeken

Volgens mijn bestelstatus, heb ik mijn bestelling ontvangen. Echter heb ik geen sim-kaart ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wel heb ik een mail gehad wanneer mijn nummerbehoud wordt overgezet.

Beste antwoord door Wietske

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je een Ben abonnement hebt afgesloten! Wanneer de bestelling wordt doorgezet bij ons, dan ontvang je automatisch het bericht dat de simkaart is ontvangen. Dit betekent eigenlijk dat wij jouw bestelling zullen verwerken en dat je de simkaart, met een beetje geluk, morgen of overmorgen in de bus hebt. Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!
Bekijk origineel

3 reacties

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2019
Wat ontzettend leuk om te lezen dat je een Ben abonnement hebt afgesloten! Wanneer de bestelling wordt doorgezet bij ons, dan ontvang je automatisch het bericht dat de simkaart is ontvangen. Dit betekent eigenlijk dat wij jouw bestelling zullen verwerken en dat je de simkaart, met een beetje geluk, morgen of overmorgen in de bus hebt. Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 20 februari 2019
Ik heb vandaag mijn simkaart inderdaad ontvangen en ben zojuist overgestapt naar Ben.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 21 februari 2019
Fijn om te horen! Ik wil je voor vandaag nog een fijne dag wensen!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen