Skip to main content
Antwoord

suspend na activering

  • April 7, 2023
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Martine Broer

Ik heb vervangende simkaart geactiveerd maar status blijft suspend. Ik kan dus geen gebruik maken van mijn simkaart graag hulp

Beste antwoord door Shaira

Hi @Martine Broer, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat dit even op zich laat wachten, dit gaat normaliter automatisch.

Is dit dan ook vanzelf gebeurd? Zo niet wil ik je vragen even contact op te nemen met mijn klantenservice zodat ze direct met je mee kunnen kijken.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2023

Hi @Martine Broer, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat dit even op zich laat wachten, dit gaat normaliter automatisch.

Is dit dan ook vanzelf gebeurd? Zo niet wil ik je vragen even contact op te nemen met mijn klantenservice zodat ze direct met je mee kunnen kijken.