Skip to main content
Beantwoord

'Suspend' status vervangende simkaart

• 25 augustus 2022
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Laura Penninga

Hi! Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart binnen gekregen, maar de status staat nog op ‘suspend’ en nu kan ik hem niet gebruiken. Kunnen jullie deze alsnog activeren? Bedankt!

Beste antwoord door Merve

Hoi Laura! Leuk dat je er bent. Je kunt de simkaart inderdaad laten deblokkeren. Neem gerust contact op met mijn klantenservice. Ik wens je een mooie dag😊

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 26 augustus 2022

Hoi Laura! Leuk dat je er bent. Je kunt de simkaart inderdaad laten deblokkeren. Neem gerust contact op met mijn klantenservice. Ik wens je een mooie dag😊

Camilo Paya Sanchez

suspend na activering Kunt u mijn kaart deblokkeren

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 6 mei 2024

Hoi @Camilo Paya Sanchez  Je mag ons ook via Messenger of de Chat berichten op www.ben.nl/service/contact, dit gaat iets sneller dan via de community eerlijk gezegd. Mocht het deblokkeren van jouw aansluiting/simkaart geen haast hebben, dan ontvang ik via een privebericht graag jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en 06-nummer zodat ik jou verder kan helpen, alvast bedankt! 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen