Beantwoord

Telefoon kwijt

  • 29 December 2018
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Goedemorgen,
Gisteren ben ik mijn iPhone verloren en heb daarom onmiddellijk mijn sim-kaart laten blokkeren.
Later dacht ik dat het misschien handig was dat een vriend een appje zou sturen naar mijn verloren telefoon, in de hoop dat de vinder met die vriend contact kan opnemen dat de telefoon terecht is.
Is het mogelijk om de simkaart even weer te activeren om alsnog dit bericht te sturen?
Dank en vriendelijke groet,
Tebbe
icon

Beste antwoord door Romy 31 December 2018, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi tplochg. Wat vervelend dat je jouw telefoon bent verloren. Ik kan me voorstellen dat je jouw toestel graag terug wilt vinden. Wanneer de simkaart gedeblokkeerd wordt moet de vinder eerst de pincode invoeren voordat je deze telefoon weer een bericht kunt sturen. Was jouw toestel verbonden met WiFi toen je hem verloor? Dan zou je eventueel nog zoek mijn iPhone kunnen uitproberen, maar doordat de simkaart direct geblokkeerd is ben ik bang dat deze niet traceerbaar meer is.
Ha Romy,
Veel dank voor je reactie. Je hebt gelijk, maar gelukkig is mijn iPhone weer terecht.
Ik heb het geluk gehad dat de vinder heel veel moeite heeft gedaan om mijn gegevens te achterhalen. Via FaceTime is het gelukt mijn mailadres te verkrijgen. Ik snap niet helemaal hoe dit in zijn werk is gegaan, maar ik ben heel erg blij. Groet, Tebbe
Reputatie 5
Badge +9
Hi, ik zag het inderdaad in jouw andere topic. Wat een opluchting! Fijne jaarwisseling alvast!

Reageer