Beantwoord

Telefoon verbind niet met het netwerk

  • 21 May 2020
  • 4 reacties
  • 513 keer bekeken

Goeiemiddag,

ik heb voor het eerst de Ben-SIM in mijn iPhone 11 pro gestopt, helaas verbind mijn telefoon niet met het Ben NL netwerk. Automatisch en handmatig niet.

Wat moet ik doen?

Met vriendelijk groeten.

Jauri

icon

Beste antwoord door jauri 26 May 2020, 10:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Juari! Ik ga even met je meekijken. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer verstrekken? 

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie niks geks op jouw simkaart. Kun je eens proberen jouw netwerk instellingen handmatig in te stellen? Als dit geen resultaat opleverd wil ik je vragen jouw simkaart in een ander toestel uit te proberen. Zo kunnen we kijken of we het probleem bij jouw sim of toestel moeten zoeken.

Hey Romy, bedankt voor je feedback! Achteraf weet ik wat het probleem was; ik was overgestapt van T-mobile naar Ben, ik kreeg een sms met het datum wanneer ik zou overstappen, het datum klopte helaas niet. Uiteindelijk werd het vier dagen later. 

Maar de SIM doet het nu gelukkig wel ^^

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @jauri! Wat fijn om te lezen dat je nu weet waar het aan ligt. Ik wens je dan alvast heel veel plezier met abonnement:blush: Mocht je ergens tegenaan lopen, staan wij altijd voor je klaar. 

Reageer