Ik heb een vervangende simkaart ontvangen. Deze is pas bruikbaar als ik hem heb geactiveerd.
Activeren kan alleen als ik ben ingelogd.
Probleem is dat ik nooit een account bij Ben heb gehad.
Hoe nu verder ?
Ik heb een vervangende simkaart ontvangen. Deze is pas bruikbaar als ik hem heb geactiveerd.
Activeren kan alleen als ik ben ingelogd.
Probleem is dat ik nooit een account bij Ben heb gehad.
Hoe nu verder ?
Beste antwoord door Jolijn
Hoi
Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Als je nog geen Ik Ben account hebt, kun je jouw inloggegevens opvragen via deze link. Als je hier kiest voor ‘Gebruikersnaam vergeten’, krijg je een e-mail met je gebruikersnaam. Hiermee kun je jouw wachtwoord aanvragen.
Mocht het niet lukken om je gegevens op te vragen, help ik je graag verder met de activatie. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je IBAN en de laatste vier cijfers van het simkaartnummer (ICC-nummer) van je nieuwe simkaart kunnen sturen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.