Beantwoord

vervangende sim

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een vervangende simkaart ontvangen. Deze is pas bruikbaar als ik hem heb geactiveerd.
Activeren kan alleen als ik ben ingelogd.
Probleem is dat ik nooit een account bij Ben heb gehad.

Hoe nu verder ?

icon

Beste antwoord door Jolijn 23 March 2021, 10:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @josd!

Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Als je nog geen Ik Ben account hebt, kun je jouw inloggegevens opvragen via deze link. Als je hier kiest voor ‘Gebruikersnaam vergeten’, krijg je een e-mail met je gebruikersnaam. Hiermee kun je jouw wachtwoord aanvragen.

Mocht het niet lukken om je gegevens op te vragen, help ik je graag verder met de activatie. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je IBAN en de laatste vier cijfers van het simkaartnummer (ICC-nummer) van je nieuwe simkaart kunnen sturen?

Het lukt niet om een account aan te maken. Via “deze link”zou ik een gebruikersnaam toegezonden krijgen naar mijn emailadres. Maar ik heb geen emailadres dat bekend is bij Ben.

Hoe verder ?

Reputatie 3
Badge +7

Ik help je dan graag verder om ervoor te zorgen dat de juiste gegevens bij ons bekend zijn. Als je mij jouw gegevens stuurt via het profiel dat ik je in het vorige bericht heb gestuurd, kan ik dit voor je in orde maken!

Reageer