Skip to main content
Beantwoord

Vervangende simkaart activeren

  • 30 June 2024
  • 7 reacties
  • 27 keer bekeken

heb gisteren een vervangende simkaart ontvangen maar kan het nog steeds niet activeren...waarom?

7 reacties

...deze meding krijg ik:

 

Je kunt op dit moment geen simkaart activeren.

Op dit moment is het niet mogelijk om je vervangende simkaart te activeren. Dit kan komen omdat:

Je simkaart al actief is.

Je een of meerdere facturen nog niet hebt betaald.

Je huidige simkaart is geblokkeerd.

Je je huidige abonnement hebt beëindigd.

Je nieuwe Ben abonnement is nog niet gestart. Je simkaart wordt automatisch geactiveerd. Hierover ontvang je een e-mail.

Je je huidige abonnement hebt verlengd. Dan kun je de volgende dag na aflevering de nieuwe simkaart activeren.

Je het gebruikslimiet hebt behaald.

Als je je niet herkent in de bovenstaande situaties en je wil je simkaart activeren, neem dan contact op met mijn klantenservice.

...vandaag speelt Spanje en dan wil ik in contact zijn met mijn familie, snifffff!!!!! ik voel me alleen en zielig….please, porfavor aub help me!!!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Camilo Paya Sanchez Ohnee wat ontzettend balen zeg! Ik wil jou vragen om via 0900 0401405 of via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de Chat  op www.ben.nl/service/contact zo snel mogelijk contact op te nemen zodat wij samen met jou kunnen nakijken waarom jij jouw vervangende Ben simkaart niet zelf snel en makkelijk kan activeren via www.ben.nl/inloggen Dat zou normaal geen enkel probleem mogen zijn. Sorry voor het ongemak! 🌷 Nog gefeliciteerd met Spanje, ze hebben gewonnen zag ik! 

Ik probeer via de chat al de hele ochtend contact te krijgen met een medewerker maar helaas

Bellen of gebeld worden kan niet, de chat na een uur wachten nog geen feedback…

 

facebook heb ik ook geprobeerd en ik weet het niet… wat er aan de hand is ik moet telefonisch en whatsapp bereikbaar zijn niet alleen via mail enzovoorts

 

Wanneer gaan jullie mijn simkaart activeren, ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan in mijn vorige leven haha

 

vriendelijke groet,

 

Camilo

Sorry voor de overlast Fatima en Ben, mijn schuld het wordt opgelost…

Ik moet alleen even wachten, geduld is een schone zaak...

Nu Duitsland nog! ik hoop dat ik voor vrijdag aangesloten ben op het netwerk...

Groetjes,

Camilo

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Camilo Paya Sanchez Ik ben blij om te horen dat jij inmiddels al contact hebt gehad en dat het wordt opgelost! Sorry voor al het ongemak. Spannend vrijdag!

Reageer