heb gisteren een vervangende simkaart ontvangen maar kan het nog steeds niet activeren...waarom?
Beste antwoord door Fatima
Hoi @Camilo Paya Sanchez Ohnee wat ontzettend balen zeg! Ik wil jou vragen om via 0900 0401405 of via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de Chat op www.ben.nl/service/contact zo snel mogelijk contact op te nemen zodat wij samen met jou kunnen nakijken waarom jij jouw vervangende Ben simkaart niet zelf snel en makkelijk kan activeren via www.ben.nl/inloggen Dat zou normaal geen enkel probleem mogen zijn. Sorry voor het ongemak! 🌷 Nog gefeliciteerd met Spanje, ze hebben gewonnen zag ik!
Hoi @Camilo Paya Sanchez Ohnee wat ontzettend balen zeg! Ik wil jou vragen om via 0900 0401405 of via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de Chat op www.ben.nl/service/contact zo snel mogelijk contact op te nemen zodat wij samen met jou kunnen nakijken waarom jij jouw vervangende Ben simkaart niet zelf snel en makkelijk kan activeren via www.ben.nl/inloggen Dat zou normaal geen enkel probleem mogen zijn. Sorry voor het ongemak! 🌷 Nog gefeliciteerd met Spanje, ze hebben gewonnen zag ik!
facebook heb ik ook geprobeerd en ik weet het niet… wat er aan de hand is ik moet telefonisch en whatsapp bereikbaar zijn niet alleen via mail enzovoorts
Wanneer gaan jullie mijn simkaart activeren, ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan in mijn vorige leven haha
Hoi @Camilo Paya Sanchez Ik ben blij om te horen dat jij inmiddels al contact hebt gehad en dat het wordt opgelost! Sorry voor al het ongemak. Spannend vrijdag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.