heb gisteren een vervangende simkaart ontvangen maar kan het nog steeds niet activeren...waarom?
...deze meding krijg ik:
Je kunt op dit moment geen simkaart activeren.
Op dit moment is het niet mogelijk om je vervangende simkaart te activeren. Dit kan komen omdat:
•
Je simkaart al actief is.
•
Je een of meerdere facturen nog niet hebt betaald.
•
Je huidige simkaart is geblokkeerd.
•
Je je huidige abonnement hebt beëindigd.
•
Je nieuwe Ben abonnement is nog niet gestart. Je simkaart wordt automatisch geactiveerd. Hierover ontvang je een e-mail.
•
Je je huidige abonnement hebt verlengd. Dan kun je de volgende dag na aflevering de nieuwe simkaart activeren.
•
Je het gebruikslimiet hebt behaald.
Als je je niet herkent in de bovenstaande situaties en je wil je simkaart activeren, neem dan contact op met mijn klantenservice.
...vandaag speelt Spanje en dan wil ik in contact zijn met mijn familie, snifffff!!!!! ik voel me alleen en zielig….please, porfavor aub help me!!!
Hoi
Ik probeer via de chat al de hele ochtend contact te krijgen met een medewerker maar helaas
Bellen of gebeld worden kan niet, de chat na een uur wachten nog geen feedback…
facebook heb ik ook geprobeerd en ik weet het niet… wat er aan de hand is ik moet telefonisch en whatsapp bereikbaar zijn niet alleen via mail enzovoorts
Wanneer gaan jullie mijn simkaart activeren, ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan in mijn vorige leven haha
vriendelijke groet,
Camilo
Sorry voor de overlast Fatima en Ben, mijn schuld het wordt opgelost…
Ik moet alleen even wachten, geduld is een schone zaak...
Nu Duitsland nog! ik hoop dat ik voor vrijdag aangesloten ben op het netwerk...
Groetjes,
Camilo
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.