Goedendag,
Ik heb recentelijk een vervangende simkaart aangevraagd nadat mijn mobiel kwijtgeraakt is in het buitenland. Deze simkaart heb ik vorige week ontvangen. In de bijlage van de brief waar mijn nieuwe simkaart is meegeleverd staat dat ik deze online moet activeren, echter zodra ik dat wil doen word deze geweigerd en beland op de pagina https://service.ben.nl/ikben/simkaart-activeren-niet-beschikbaar
Mogelijk is er iets niet goed gegaan toen ik mijn simkaart geblokkeerd heb. Graag zou ik dit zo spoedig mogelijk willen oplossen, er is helaas veel haast bij.
Alvast bedankt.
Antwoord
Vervangende simkaart activeren niet mogelijk
Beste antwoord door Shaira
Hi
Wat onhandig dat het niet lukt de vervangende simkaart te activeren.
Ik help je hier graag verder mee. Stuur mij hiervoor jouw gegevens en het simkaartnummer in een privéberichtje.
Let er wel op dat de reactietijd op de community kan oplopen tot 3 werkdagen. Voor een snellere afhandeling kun je het best contact opnemen met mijn klantenservice.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.