Beantwoord

vervangende simkaart kan ik niet opnieuw bestellen

  • 11 July 2020
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

hoi hoi ik heb een vraagje, 

mijn telefoon is laatst gestolen (erg balen) maar nu heb ik gelukkig een nieuwe. ik heb mijn simkaart geblokkeerd en gelijk een nieuwe aangevraagd. nu is die op het verkeerder adres bezorgd en hebben die mensen contact opgenomen met ben, die zijden dat ze de simkaart moesten doorknippen. zo gezegd zo gedaan. ik had mijn adres veranderd in mijn Ik Ben, maar nu kan ik geen vervangende simkaart aanvragen. al mijn betalingen kloppen dus daar kan het niet aan liggen.  mijn abonnement loopt ook nog steeds. het kan dus alleen liggen aan t feit dat die simkaart al een keer eerder besteld is, maar die mensen hebben hem doorgeknipt en contact opgezocht met Ben. dus die weten er van.

zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Romy 13 July 2020, 11:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Willemijn, ah dat is echt mega balen van je toestel zeg :disappointed:  Ik zie dat mijn collega’s van de telefonische klantenservice inmiddels een nieuwe simkaart voor je besteld hebben, dat is fijn! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag :blush:

Reageer