Waarom Pincode intoetsen bij aanzetten mobiel? vind ik vervelend!
Beste antwoord door Richard_Claassen
Bekijk origineelWaarom Pincode intoetsen bij aanzetten mobiel? vind ik vervelend!
Beste antwoord door Richard_Claassen
Bekijk origineelHoi
Bedankt voor je bericht. Wat Richard inderdaad aangeeft, als je jouw telefoon opnieuw start moet je jouw simkaart opnieuw ontgrendelen in verband met veiligheid. De code kun je niet weghalen bij het herstarten, maar in de instellingen van je toestel kun je meestal wel je eigen pincode ingeven. Hopelijk maakt dit het herstarten al makkelijker!
Bij een telefoon is dit een standaard ingestelde beveiliging om misbruik van je 06 te voorkomen bijvoorbeeld bij diefstal. Je kunt de vraag om de simkaart pincode uitzetten bij instellingen, beveiliging. Of ik dat zou aanraden is een ander hoofdstuk.
Bij een telefoon is dit een standaard ingestelde beveiliging om misbruik van je 06 te voorkomen bijvoorbeeld bij diefstal. Je kunt de vraag om de simkaart pincode uitzetten bij instellingen, beveiliging. Of ik dat zou aanraden is een ander hoofdstuk.
Blij dat mijn reactie toch wat beter klopt.
Fijne dag allemaal, groet Richard
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.