Skip to main content
Vraag

Activeren Imessage werkt niet

  • August 25, 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Het Activeren van Imessage & Facetime werkt niet. Krijg de volgende foutmelding:

” fout tijdens activeren. Probeer het opnieuw “

 

Kan dit eindeloos doen, foutmelding blijft terugkomen.

 

Kan Ben klantenservice dit verhelpen? 

2 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • August 27, 2025

Hoi ​@Expre,

Onwijs balen dat het niet lukt met het activeren van iMessage & facetime.

Heb je een nieuw simkaart geplaatst in je mobiel?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • August 27, 2025

Hallo Steyanie,

 

in het gezin zijn we met z’n drieën overgestapt naar Ben. Ben een nummer werkte het gelijk. ( hiervan was de nummerportering een maand na het ingaan van het Ben abonnement)

van de twee andere nummers is het Ben abonnement ingegaan op de dag van porteren.

Van beide nummers lukte het aanmelden bij iMessage niet. 
 

ondertussen is het spontaan opgelost. Bij een nummer spontaan na twee dagen, de andere na drie dagen.

 

Groet,