Omdat mijn vader is overleden wil mijn moeder graag het contract overnemen. Op 3 november voor de 2e keer alles formulieren ingestuurd en bericht gekregen dat het binnen 5 Werkdagen zou worden geregeld. Inmiddels zijn we vele telefoontjes en beloftes van medewerkers verder maar er is nogsteeds niets geregeld. En heel pijnlijk, we blijven berichten ontvangen geadresseerd aan mijn vader. Ik wil het nummer niet opzeggen omdat mijn moeder dan helemaal eenzaam wordt, maar inmiddels zijn we wanhopig. Wat kunnen we nu nog doen om dit te regelen? Het betreft Casenummer 67w0z7p8
contractovernane na overlijden
Beste antwoord door Donavan
Hallo
Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. Dat moet ontzettend moeilijk zijn voor jullie en dan helpt het niet als de administratieve afhandeling zo lang duurt. Dat je moeder nog steeds berichten ontvangt op naam van je vader maakt het extra pijnlijk. Dit had absoluut niet zo mogen lopen.
Je geeft aan dat de formulieren al op 3 november opnieuw zijn ingestuurd en dat je meerdere keren hebt gebeld, maar dat er nog steeds geen overdracht is geregeld. Dat is veel te lang geleden en dit pakken we graag meteen goed voor jullie op.
Wat we nu direct voor je kunnen doen:
Ik ga ervoor zorgen dat dit casenummer zo snel mogelijk wordt opgepakt door de juiste afdeling. We controleren of alle documenten goed zijn ontvangen, en we zorgen dat de contractovername administratief wordt afgerond. Ook dat de communicatie voortaan correct naar je moeder wordt gestuurd.
Kun je mij via een emailbericht (niet openbaar) het volgende sturen?
- Naam moeder
- Geboortedatum moeder
- Het telefoonnummer waar de contractovername over gaat
- Jouw contactgegevens (voor als we nog iets moeten navragen)
Zodra ik dat heb, zorg ik dat dit met prioriteit wordt opgevolgd en dat jullie een update krijgen totdat alles volledig is geregeld. Je staat hier niet alleen in, we helpen jullie graag door dit stuk heen.
Sterkte, en ik hoor graag van je.
Groetjes,
Ben | Donavan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.