Skip to main content

Hoi, bij mij blijft het datagebruik in de app op hetzelfde staan. Dat sinds 26 juni toen moederbedrijf Odido storingen had.

Lees dat ik niet de enige ben, hopelijk kan Ben dit snel oplossen? 

Hier net zo, 1 juli data wel vernieuwd naar de nieuwe maand maar wordt weer niet bijgewerkt terwijl wel al gebruik van is gemaakt.

Reageren ook heel slecht, ja op Facebook reactie gehad  van of ik wil weten wat voor bundel ik heb en dat ze het druk hebben.

Werk zelf ook op een callcenter maar reageren nog dezelfde dag en staan klanten  echt geen 30 min of meer in de wacht.


Hoi, dat niet reageren hierop is een knappe misser van Ben. Al is het maar een standaard bericht dat ze met een oplossing bezig zijn.

 


Je mag toch wel aannemen dat er iemand mee aan de slag gaat???


Ben geeft geen moer om iemand


Hallo!


Er was inderdaad een storing waardoor het dataverbruik in de app niet werd bijgewerkt. Gelukkig is dit inmiddels opgelost: de verbruikstatus in de IkBen-app en Mijn Ben werkt weer en wordt realtime bijgewerkt.

Zie je nog steeds geen actuele gegevens? Probeer dan even de app of je toestel opnieuw op te starten.

Groet, Donavan


Reageer