Skip to main content
Vraag

E-Sim geen pin puck code ondersteuning

  • October 7, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Na maar liefst 5 keer met ben gebeld te hebben en een aantal pogingen door een nieuwe e-sim aan te vragen ben ik achter het volgende gekomen:

 

Ben geeft geen puck of pin code bij een E-Sim!! Daarbij kreeg ik als antwoord dat dit niet nodig was en mogelijk is bij een E-Sim.

Onzin want bij andere netwerken heb je wel de ondersteuning bij e-sim met een pin en puck code.

 

Nu wilde ik voor een laatste keer een simwissel doen voor E-Sim en krijg ik doodleuk te horen dat ik 24 uur moet wachten. 

Waar staat het dat Ben geen ondersteuning heeft bij E-Sim voor een pin en puck code? Dat deze informatie niet vooraf gemeld is maakt het een zeer slechte zaak.

1 reactie

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 8, 2025

Na maar liefst 5 keer met ben gebeld te hebben en een aantal pogingen door een nieuwe e-sim aan te vragen ben ik achter het volgende gekomen:

 

Ben geeft geen puck of pin code bij een E-Sim!! Daarbij kreeg ik als antwoord dat dit niet nodig was en mogelijk is bij een E-Sim.

Onzin want bij andere netwerken heb je wel de ondersteuning bij e-sim met een pin en puck code.

 

Nu wilde ik voor een laatste keer een simwissel doen voor E-Sim en krijg ik doodleuk te horen dat ik 24 uur moet wachten. 

Waar staat het dat Ben geen ondersteuning heeft bij E-Sim voor een pin en puck code? Dat deze informatie niet vooraf gemeld is maakt het een zeer slechte zaak.

De simwissel naar E-Sim is inmiddels uitevoerd en ben wel bereikbaar echter ben ik wel van mening dat Ben dit wel ergens moet melden dat er geen ondersteuning is voor een pin en puck code bij het bestellen van een E-Sim bij Ben.