Hoi @FREDRIK44 Dat is een behoorlijk bedrag, goed van jou om contact hierover op te nemen. Kan jij nakijken of wij jou hierover een mail hebben gestuurd? Je kan via jouw Ik Ben op www.ben.nl/inloggen jouw factuur downloaden om na te kijken waar dat hoge bedrag precies vandaan komt. Bellen naar 0900 0401405 (kosteloos via jouw Ben simkaart) mag ook zodat wij het direct voor jou na kunnen kijken. Heeft het voor jou geen haast? Dan ontvang ik via een privebericht graag jouw achternaam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Hartelijk dank alvast!
@FREDRIK44 Weet je al waar de EUR 540 voor was? En is dit al besproken met Ben?
Hoi @FREDRIK44 Ik heb jouw gegevens niet ontvangen helaas. Stuur jij deze nog naar mij om met jou mee te kijken?
@Fatima en @FREDRIK44 ik ben heel erg benieuwd.
Ik ben ook erg benieuwd @RicoK Helaas nog geen reactie van @FREDRIK44 Ik ga er vanuit dat het inmiddels weer goed is?