Skip to main content

factuur klopt niet

  • 22 July 2024
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Goedemorgen. 

ik heb een factuur binnen gekregen van Ben dat ik 271,56 moet betalen omdat ik mijn abonnement vroegtijdig heb beëindigd.

ik moet mijn toestel krediet aflossen en schadevergoeding.

ik heb beiden afbetaald in Mei en Juni ik heb ook contact gehad met Ben in Mei en Juni telefonisch waar zeg dan zeggen dat ze kunnen zien dat ik toestel krediet al heb afbetaald. Hier heb ik ook bewijs van. Ik was aan de telefoon met een Ben medewerker toen ik de toestel krediet via e-mail heb betaald met een I-DEAL link die zij naar mij heeft gestuurd. Ik kreeg een e-mail van Ben dat ze het geld hebben ontvangen en dat mijn toestel krediet is afgelost vandaag 22 juli zeggen ze tegen mij dat ze de facturen niet in hun systeem kunnnen vinden en niet kunnen zien dat ik heb betaald. 27 juni is er 42.61 van mijn rekening afgeschreven en mijn abonnement kost maar 7.50 dus ik ging er van uit dat het voor schadevergoeding is omdat het vroegtijdig is beindigd. Ik heb alle bewijsstukken nog plus bankafschriften. Ik heb alle bewijs stukken gestuurd naar documenten@ben.nl Mijn vraag nu is als Ben mijn factuur niet kan vinden moet ik dan alles opnieuw betalen? Wat is er dan gebeurt met het bedrag die ik heb betaald aan Ben? 
het is niet eerlijk en ik voel me bestolen. Is er iets wat ik kan doen zodat ze de facturen toch kunnen vinden. 
 

met vriendelijke groet 

Fa

3 reacties

Hoi @Fa Fa! Goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Graag wil ik met je meekijken. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊

Hi @Evelien24 Evelien, ik probeer een privé bericht te sturen maar ik zie nergens “privé bericht” sturen staan zou je mij een privé bericht kunnen sturen zodat ik daarop kan reageren a.u.b. 

Hoi @Fa Fa! Als je op het woord privébericht in het antwoord klikt dan kom je terecht waar je een privébericht kan sturen.

Reageer