Skip to main content
Antwoord

Geen factuur ontvangen

  • October 2, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Goedenavond, ik heb vandaag mijn Samsung Galaxy s25 ontvangen van de koerier. Ik heb echter geen factuur van mijn telefoon ontvangen van de koerier of van Ben. Ik wil graag mijn factuur alsnog ontvangen, onder andere om mijn Galaxy Watch 8 kunnen claimen bij Samsung. Groet, Sylvia

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@sjcvelzen,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie

 

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Hoi ​@sjcvelzen,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie