mijn oude netwerk was uitgeschakeld maar ik heb nog steeds geen simkaart. De simkaart is geleverd maar ik heb hem nooit ontvangen.
Beste antwoord door Ben Moderators
Hoi @Jacques-louis Fourie Ontzettend balen dat jij geen Ben simkaart hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak! Je kan ook overwegen om eSIm te bestellen via www.ben.nl/inloggen Dit is direct te gebruiken en kosteloos. Op www.ben.nl/esimcheck kan jij alvast nakijken of jouw telefoon geschikt is voor eSIM. Wil jij geen eSIM? Bel ons dan via via 0900 0401405 om een vervangende Ben simkaart te bestellen voor hetzelfde vertrouwde Ben 06-nummer. Bellen niet mogelijk? Bericht mij dan zo snel mogelijk via de chat, X of Messenger op www.ben.nl/service/contact
Hoi @Jacques-louis Fourie Ontzettend balen dat jij geen Ben simkaart hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak! Je kan ook overwegen om eSIm te bestellen via www.ben.nl/inloggen Dit is direct te gebruiken en kosteloos. Op www.ben.nl/esimcheck kan jij alvast nakijken of jouw telefoon geschikt is voor eSIM. Wil jij geen eSIM? Bel ons dan via via 0900 0401405 om een vervangende Ben simkaart te bestellen voor hetzelfde vertrouwde Ben 06-nummer. Bellen niet mogelijk? Bericht mij dan zo snel mogelijk via de chat, X of Messenger op www.ben.nl/service/contact
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.