Skip to main content
Beantwoord

Geen simkaart ontvangen

  • 9 januari 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Jacques-louis Fourie

mijn oude netwerk was uitgeschakeld maar ik heb nog steeds geen simkaart. De simkaart is geleverd maar ik heb hem nooit ontvangen.

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Jacques-louis Fourie  Ontzettend balen dat jij geen Ben simkaart hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak! Je kan ook overwegen om eSIm te bestellen via www.ben.nl/inloggen  Dit is direct te gebruiken en kosteloos. Op www.ben.nl/esimcheck kan jij alvast nakijken of jouw telefoon geschikt is voor eSIM. Wil jij geen eSIM? Bel ons dan via via 0900 0401405 om een vervangende Ben simkaart te bestellen voor hetzelfde vertrouwde Ben 06-nummer. Bellen niet mogelijk?  Bericht mij dan zo snel mogelijk via de chat, X of Messenger op www.ben.nl/service/contact

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2025

Hoi ​@Jacques-louis Fourie  Ontzettend balen dat jij geen Ben simkaart hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak! Je kan ook overwegen om eSIm te bestellen via www.ben.nl/inloggen  Dit is direct te gebruiken en kosteloos. Op www.ben.nl/esimcheck kan jij alvast nakijken of jouw telefoon geschikt is voor eSIM. Wil jij geen eSIM? Bel ons dan via via 0900 0401405 om een vervangende Ben simkaart te bestellen voor hetzelfde vertrouwde Ben 06-nummer. Bellen niet mogelijk?  Bericht mij dan zo snel mogelijk via de chat, X of Messenger op www.ben.nl/service/contact


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen