We weten allemaal dat we via de playstore dingen kunnen kopen via ben/T-Mobile.
Echter ik heb het probleem dat na een tijdje ik geen betalingen meer kan doen. Ik krijg dan een pop up met de text dat ik het maandelijkse bedrag heb overschreden en moet wachten tot de volgende maand.
Hoe zit dit? En hoe kan ik dit aanpassen?
Gaarne uitleg hierover
Beste antwoord door Fatima
Hoi @Matthijs van der Plaat Bedankt voor je bericht! Als klant heb je een gebruikslimiet van € 75,00 aan buiten-bundel kosten. Aankopen in de appstore tellen mee voor de buitenbundelkosten / gebruikslimiet. Kan het zijn dat je dit bedrag hebt overschreden misschien? Stuur mij anders via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Dan kijk ik graag verder met je mee. 😊
Hoi @Matthijs van der Plaat Bedankt voor je bericht! Als klant heb je een gebruikslimiet van € 75,00 aan buiten-bundel kosten. Aankopen in de appstore tellen mee voor de buitenbundelkosten / gebruikslimiet. Kan het zijn dat je dit bedrag hebt overschreden misschien? Stuur mij anders via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Dan kijk ik graag verder met je mee. 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.