Hoe kan ik een vraag stellen in de community?

  • 4 October 2022
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Wanneer je ingelogd bent op de Ben community kun je door middel van de onderstaande knoppen een topic openen.

eb4d94c8-60ac-4e21-a63b-03b6eb1fe607.png



Nu kom je op een volgend scherm terecht hier kun jij je vraag stellen en je topic een titel geven, lees voordat je aan de slag gaat eerst even onze huisregels door, zo weet je precies wat wel en niet is toegestaan binnen onze community.

Daarnaast kun je ook aanklikken in welke categorie jij vraag wil stellen. Weet je niet precies waar jouw vraag thuishoort? Geen probleem! Laat hem dan achter in 'stel hier je vraag'. De moderators zullen jouw vraag beantwoorden en later naar het juiste onderwerp verplaatsen.

Ik heb mijn vraag gesteld, en nu?

Zodra jouw vraag online staat gaat een van de moderators of een van de andere community leden hiermee aan de slag en zal deze zo snel mogelijk beantwoord worden, zodra iemand een reactie heeft achtergelaten zul jij hier per email over geïnformeerd worden. De moderators doen hun best om jouw vraag binnen uiterlijk 1 werkdag te beantwoorden.

Ik hoop dat je met deze informatie aan de slag kunt gaan, we zien je vraag met plezier tegemoet.


0 reacties

Geen reactie

Reageer