Skip to main content
Antwoord

Inloggen zonder 2FA

• November 2, 2025
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Mijn telefoon met e sim van ben is gister helaas stuk gegaan. Nu heb ik een vervangend toestel, maar om mijn e-sim hierop te krijgen, moet ik inloggen bij ikben. Om in te loggen moet ik alleen een sms code invoeren, die ik nu niet kan ontvangen. 

hoe kan ik alsnog inloggen?

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Timo2,

Bedankt voor je bericht.

Ik hoop dat je intussen al bent geholpen.

Normaal zou je bij zo een geval telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact kunnen openemen zodat mijn klantenservice de eSIM kan activeren voor je.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

Lieve groeten,

Steyanie

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wilde mijn eSim overzetten naar een nieuwe telefoon. Helaas kwam ik er pas na het deactiveren van de eSim op de oude telefoon achter dat de activatiecode maar eenmalig geldig is. Zonder de mogelijkheid om sms’en te ontvangen kan ik ook niet meer inloggen op ik ben. En zonder een telefoon te lenen, wat vandaag even lastig is, kan ik de klantenservice ook niet meer bellen. Ik hoor ook graag hoe ik nu op ikben kan inloggen of op een andere manier een nieuwe eSim activatiecode kan aanvragen.

Ik heb van de week telefonisch contact opgezocht en kon op die manier snel een nieuwe e-sim aanvragen. Pro tip: activeer de e-sim ook meteen terwijl je aan de telefoon hangt, anders moet je nog een keer terug bellen.

• Ben op dreef
  • November 22, 2025

Heeft Ben geen winkels, net zoals de concurrenten KPN en Vodafone ?   Daar kan je in de meeste

steden zo binnenlopen.

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 4, 2025

Hoi ​@Timo2,

Bedankt voor je bericht.

Ik hoop dat je intussen al bent geholpen.

Normaal zou je bij zo een geval telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact kunnen openemen zodat mijn klantenservice de eSIM kan activeren voor je.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

Lieve groeten,

Steyanie