Skip to main content
Antwoord

Klantvoordeel op hetzelfde adres wordt niet gevonden

• August 29, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik heb een klik&klaar abbonement bij Odido op hetzelfde adres als waar ik een Ben abbonement heb. Daardoor heb ik recht op klantvoordeel. Bij Odido krijg ik die ook (5 euro korting per maand) maar bij Ben krijg ik het voordeel (5GB extra internet iedere maand) niet. Het Ben systeem kan het Odido abbonement niet vinden (“Er is geen internetabbonement van Odido gevonden op je adres.”). Dit terwijl het adres exact hetzelfde is. Ik heb tussen de pogingen maanden gewacht dus het is niet simpelweg een kwestie van even wachten. Ook heb ik geprobeerd om mijn adres toevoeging bij zowel Ben + Odido te verwijderen (straatnaam 123-1 → straatnaam 123). Bij Odido wordt het klantvoordeel binnen enkele minuten na adreswijziging automatisch gevonden, bij Ben nog steeds niet.

Kan iemand van Ben dit probleem oplossen?

Beste antwoord door Donavan

Hallo ​@ben_klantvoordeel_probleem 

Het klantvoordeel werkt op basis van adresherkenning tussen je Ben- en Odido-abonnement. Soms lukt het niet om dit automatisch te koppelen, bijvoorbeeld door verschillen in adresnotatie of technische beperkingen in het systeem. Dat je bij Odido wél direct het voordeel krijgt, maar bij Ben niet, kan dus komen doordat het systeem het abonnement niet goed herkent, ondanks dat het adres hetzelfde is.

Om dit verder te onderzoeken en op te lossen, kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice. Wij kunnen samen handmatig meekijken en indien nodig het voordeel alsnog activeren.

Groet,

Ben | Donavan

1 reactie

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2025

Hallo ​@ben_klantvoordeel_probleem 

Het klantvoordeel werkt op basis van adresherkenning tussen je Ben- en Odido-abonnement. Soms lukt het niet om dit automatisch te koppelen, bijvoorbeeld door verschillen in adresnotatie of technische beperkingen in het systeem. Dat je bij Odido wél direct het voordeel krijgt, maar bij Ben niet, kan dus komen doordat het systeem het abonnement niet goed herkent, ondanks dat het adres hetzelfde is.

Om dit verder te onderzoeken en op te lossen, kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice. Wij kunnen samen handmatig meekijken en indien nodig het voordeel alsnog activeren.

Groet,

Ben | Donavan