Skip to main content

Ik ben op vakantie in Kroatië. Ik kreeg vanochtend een sms dat ik kosten had gemaakt buiten mijn bundel. Nu blijkt dat dit kosten zijn voor 2.3 MB verbruik (€5,71) voor internetgebruik in Bosnië en Herzegovina. Ik ben helemaal niet buiten Kroatië geweest. Ik was wel in de buurt van de grens (namelijk bij de Barać Caves, adres: dedit post: adres verwijderd] dit ligt ongeveer 7 km van de grens van Bosnië af. Dit moet een foutje van de gps zijn geweest. Mijn partner was ook bij mij en heeft geen extra kosten voor het internetgebruik op dezelfde locatie. Ik hoop dat hier een oplossing voor kan worden gevonden. 
 

Alvast bedankt! 
 

Groeten,

Sabine

Hoi @Sabine Jeucken! Wat vervelend dat je te maken krijgt met onverwachte kosten. Begrijpelijk dat je graag wilt weten of wij hier een oplossing voor hebben. Daar ga ik zeker mijn best voor doen. Zou je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?


Hi Merve, bedankt voor je reactie. Ik wil je zeker een privébericht sturen met mijn gegevens. De link in je bericht doet het alleen niet en ik kan nergens anders vinden waar ik een privé bericht kan achterlaten. 


Hi @Sabine Jeucken! En als je nu een privebericht stuurt?


Hi Merve, nee nog steeds niet. Ik krijg dan te zien: Pagina niet gevonden, deze is mogelijk verwijderd of verouderd. 
 


Hi @Sabine Jeucken! Wat gek! Ben je wel ingelogd op de die pagina? Probeer het anders via Ben contact de chat of via onze sociale media kanalen.


Reageer