Even een vraagje, ik zit eraan te denken om een Sim-Only bij Ben te bestellen maar had een vraagje over de levering. Boven aan de site staat namelijk PostNL en onder aan de site staat AMP (zie de screenshots hieronder), welke bezorgdienst wordt er gebruikt voor het leveren van de simkaart bij een Sim-Only?
Beste antwoord door Markie
Ben Moderators schreef:
Hoi @Markie Wat tof dat je overweegt om een sim only te bestelen bij ons! Dat waarderen wij! Tijdens de bestelling krijg je de optie om online 1 cent te pinnen via iDeal, dan komt de simkaart met PostNL ( brievenbus) Kies jij ervoor om aan de deur te pinnen of kloppen jouw gegevens niet helemaal? Dan komt AMP Groep (nadat je zelf een afspraak inplant) aan de deur zodat jij persoonlijk 1 cent kan pinnen met je bankpasje.
Hoi @Markie Wat tof dat je overweegt om een sim only te bestelen bij ons! Dat waarderen wij! Tijdens de bestelling krijg je de optie om online 1 cent te pinnen via iDeal, dan komt de simkaart met PostNL ( brievenbus) Kies jij ervoor om aan de deur te pinnen of kloppen jouw gegevens niet helemaal? Dan komt AMP Groep (nadat je zelf een afspraak inplant) aan de deur zodat jij persoonlijk 1 cent kan pinnen met je bankpasje.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.