Skip to main content
Beantwoord

Levering Sim-Only

• 19 maart 2025
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Hallo iedereen,

Even een vraagje, ik zit eraan te denken om een Sim-Only bij Ben te bestellen maar had een vraagje over de levering. Boven aan de site staat namelijk PostNL en onder aan de site staat AMP (zie de screenshots hieronder), welke bezorgdienst wordt er gebruikt voor het leveren van de simkaart bij een Sim-Only?

Beste antwoord door Markie

Ben Moderators schreef:

Hoi ​@Markie  Wat tof dat je overweegt om een sim only te bestelen bij ons! Dat waarderen wij! Tijdens de bestelling krijg je de optie om online 1 cent te pinnen via iDeal, dan komt de simkaart met PostNL ( brievenbus) Kies jij ervoor om aan de deur te pinnen of kloppen jouw gegevens niet helemaal? Dan komt AMP Groep (nadat je zelf een afspraak inplant) aan de deur zodat jij persoonlijk 1 cent kan pinnen met je bankpasje. 

Bestellen bij Ben

Bedankt voor het antwoord! Inmiddels een sim-only besteld en vandaag is de sim kaart binnen gekomen :)

Bekijk origineel

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Markie  Wat tof dat je overweegt om een sim only te bestelen bij ons! Dat waarderen wij! Tijdens de bestelling krijg je de optie om online 1 cent te pinnen via iDeal, dan komt de simkaart met PostNL ( brievenbus) Kies jij ervoor om aan de deur te pinnen of kloppen jouw gegevens niet helemaal? Dan komt AMP Groep (nadat je zelf een afspraak inplant) aan de deur zodat jij persoonlijk 1 cent kan pinnen met je bankpasje. 

Bestellen bij Ben

• Ben op dreef
  • 27 maart 2025
Ben Moderators schreef:

Bestellen bij Ben

Bedankt voor het antwoord! Inmiddels een sim-only besteld en vandaag is de sim kaart binnen gekomen :)

Ben Moderators
Administrator

Wat fijn dat de simkaart inmiddels binnen is, veel plezier van je abonnement ​@Markie  Een hele fijne dag gewenst!🌼

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen