Skip to main content

levertijden en de informatievoorziening hier rondom

• December 12, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Beste,

Op 1 December heb ik mijn sim only vroegtijdig verlengd met aanvulling van een toestel (pixel 10 128gb indigo), deze was toen op de website direct leverbaar. Keurig mail ontvangen van bevestiging en dat ik vaak dezelde of binnen enkele dagen bericht zou krijgen van AMP. 

Daags erna stond er bij he toestel leverbaar vanaf 12 december, toen ik woensdag geen bericht had van amp toch eens gebeld om te checken hoe het zat. Toen werd aangegeven dat mijn order op "delivery" stond dus ik echt binnen enkele dagen bericht zou krijgen of anders maandag terug moest bellen.

Gezien ik de deal met black Friday besteld heb dacht ik drukte en foutje op website kan gebeuren, vandaar heb ik besloten te wachten tot vandaag(12 december). Echter tot op heden geen bericht en bij het toestel staat inmiddels 19 december. Licht geïrriteerd dus vanochtend toch nog eens gebeld, ze kon weinig vinden maar ging een intern bericht sturen en mij rond 14 uur terugbellen. Inmiddels is het 16 uur, ben ik niet gebeld en weet ik nog steeds niet wanneer mijn "direct leverbare" toestel geleverd wordt.

Wat kan ik hier nog mee en wanneer kan ik het toestel wel echt verwachten???

1 reactie

• Auteur
  • Ben op dreef
  • December 12, 2025

Einde vrijdag niet meer gebeld, zal wel niet meer komen. Niet wat ik gewend ben van ben......