Skip to main content
Vraag

Mensen uit mijn contactlijst verschijnen als privenummer als ze me bellen

• August 24, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ondanks de nieuwe simkaart houden we het probleem op de telefoon ( Samsung)  dat er op de display “privenummer” komt te staan terwijl het een bestaand contact is. De instellingen op de telefoon bij Beller ID weergave staat op altijd. Wat kunnen we nu doen om de naam van de beller in de display te krijgen?

2 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • August 25, 2025

Hoi ​@van Kempen,

Dank voor je bericht.

Het is vervelend dat, ondanks de nieuwe simkaart, de naam van de beller niet correct op de display wordt weergegeven en er nog steeds "privenummer" verschijnt, terwijl het contact wel bekend is. 

Aangezien de instellingen bij Beller ID op 'Altijd' staan, lijkt het probleem mogelijk gerelateerd aan de synchronisatie of de contactgegevens op je telefoon. 

Hierbij enkele stappen die je kunt proberen:
1. **Controleer of de contactnaam correct is opgeslagen** in je contactenlijst.
2. **Zorg ervoor dat de contacten gekoppeld zijn aan het juiste nummer** en dat ze gesynchroniseerd worden met je telefoon.
3. **Ga naar Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Instellingen voor nummerweergave** en controleer of alles correct is ingesteld.
4. **Probeer de cache van de Telefoon-app te wissen** via Instellingen > Apps > Telefoon > Opslag > Cache wissen.
5. **Herstart je telefoon** na het aanpassen van de instellingen.

Indien het probleem hiermee niet opgelost is, kunnen we overwegen om de netwerk- of simkaartinstellingen opnieuw te configureren of contact op te nemen met mij voor verdere ondersteuning.

Laat me weten of deze stappen helpen of dat je verdere assistentie wenst.

Lieve groet,

Steyanie

• Auteur
  • Ben op dreef
  • August 25, 2025

Hallo Stefyanie 

Alle stappen gedaan die jij had beschreven, maar helaas blijft het probleem bestaan.

Hoor graag van je

Gr.

van Kempen