Skip to main content
Antwoord

nieuwe e-sim SPOED

  • October 17, 2025
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedemorgen,

Graag zou ik een nieuwe e-sim ontvangen voor mijn nieuwe iPhone. Mijn oude telefoon heb ik ingeruild en heb nu geen werkend 06 nummer. 
 

Ik kan niet inloggen op de IkBen klantenomgeving omdat 2FA beveiliging staat ingeschakeld en ik dus geen beveiligingscode op mijn 06 nummer kan ontvangen. Bellen naar de klantenservice gaat dus ook niet. Hopelijk kan iemand mij hier z.s.m. helpen

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Jochem.Put,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je al hulp hebt gekregen via het contactformulier.

Voor eSIM dien je telefonisch, facebook messenger of via het contactformulier contact op te nemen.

 

Lieve groet,

Steyanie

2 reacties

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 17, 2025

Probleem is uitstekend opgelost met behulp van de klantenservice via de mail 


Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hoi ​@Jochem.Put,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je al hulp hebt gekregen via het contactformulier.

Voor eSIM dien je telefonisch, facebook messenger of via het contactformulier contact op te nemen.

 

Lieve groet,

Steyanie