Skip to main content
Vraag

nummerbehoud naar het verkeerde telefoonnummer

  • September 24, 2025
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Jonne Haut

Een gezinslid heeft al sinds 2023 een abbonnement lopen bij Ben. Hij was hier erg tevreden over, en er waren op dat moment dubbele data weken, dus heb ik ook een abbonnement aangevraagd met nummerbehoud. Op 18 augustus zou het nummerbehoud uit worden gevoerd, alleen is toen mijn nummer naar de simkaart van een gezinslid overgezet, waardoor hij nu mijn nummer heeft, en ik helemaal niks. Ik heb hier al over gebeld en toen mij gezegd dat het binnen 3 werkdagen opgelost zou moeten zijn. Nu zijn we bijna een week verder en is er nog steeds niks gebeurd.

2 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • September 25, 2025

Hoi ​@Jonne Haut,

Onwijs balen dat dit je is overkomen. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is natuurlijk.

Ik wil het graag voor je nakijken. Bij deze wil ik je vragen via het contactformulier, facebook messenger of telefonisch contact op te nemen.

 

Lieve groet,

Steyanie

 


Jonne Haut
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • September 25, 2025

Dit heb ik al gedaan, alleen zou het 3 werkdagen duren, maar we zijn nu al een week verder